Wat betekent het kruisje achter een sms bericht in het sms overzicht?

Ik heb net android versie 4.3. Wanneer ik naar mijn overzicht van smsjes ga zie ik achter enkele smsjes een grijs cirkeltje met een wit kruisje erin. Wat betekent dat? ( ik heb een samsung s3)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
2K

Antwoorden (1)

Dat is van de app "TANGO" en geeft de actuele (tango) status weer van desbetreffend contact.
Mocht je de kruisjes niet meer willen zien, even "TANGO" de-installeren.

Toegevoegd na 1 minuut:
Diegene met het kruisje hebben ook "TANGO" en aan de kleur van het kruisje kan je de status zien. (Soort gelijk aan het oude status bolletje van MSN Messenger)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Okay dank je wel :-) dus dan zal grijs zijn niet online met tango ga ik vanuit. Gek dat die bolletjes ook achter de voicemailberichten staan dan. Maar inderdaad krijg ik voicemailberichten nu via een tangobericht.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Succes! (Grijs betekend inderdaad offline)