Hoe kan ik liedjes van pc naar telefoon zetten zonder usb kabel? het is een sony ericson t303

geen usb kabel telefoon heeft een andere aansluiting dan de rest

Toegevoegd na 1 minuut:
bekijk de foto om te zien hoe de aansluiting er uit ziet

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Het beste antwoord

Bluetooth...en als dat niet op je pc zit,kan je dat kopen in een pczaak.Wat dat precies kost weet ik niet...ik dacht nog geen €10.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

als je bluetooth op je pc heb zitten zou je het daarmee kunnen over zetten

Toegevoegd na 1 minuut:
of de speciale usb kabel kopen

Toegevoegd na 2 minuten:
in de telefoon winkel kun je die kopen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik neem aan dat er een memorycard in zit , die kan je er uit halen en in je pc steken (mits een cardreader, maar die zijn ook los te koop) die herkent het als een externe HD, liedjes erheen slepen, kaartje weer terug in je gsm... en klaar.