Apps op Samsung Galaxy Gio alweer weg, waar zijn ze?

Ik heb niet zo lang geleden een nieuw toestel gekocht, de Samsung Galaxy Gio. Nu is het al een paar keer voorgekomen dat hij de apps er gewoon afgooit, alleen de door mij gedownloade apps, de standaard blijven dan staan. Ben met mijn toestel al naar de winkel geweest, de SD-Kaart wilde ie ook niet herkennen, dus nieuwe SD-Kaart erin alles doet het weer. Daarna is ie opeens een keertje in de veilige stand gaan staan, dit probleem hebben we zelf opgelost. Maar nu zijn weer alle door mij gedownloade apps eraf en herkent ie de SD-Kaart wel. Wie weet wat ik moet om mijn apps terug te krijgen. Ik kan trouwens ook niet de apps opnieuw downloaden. Hoop op antwoord. Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Misschien moet je de SD-kaart uit je telefoon halen, blazen en dan weer erin doen.