ik kan mijn Iphone 4 niet simlockvrij maken. heb veel dingen geprobeerd maar lukt me maar niet iemand die mij kan helpen ??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Op de markt kunnen ze het meestal wel en anders in een telefoonwinkel, is volgens mij niet al te duur.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoi je kan naar belhuis geen bij jou in de buurt of GSM reparatie winkel even google dan vind je vast wel wat.
Succes.

Toegevoegd na 2 minuten:
Hoi google even ga opzoek naar belhuis in de buurt of een GSM reparatie winkel in de buurt.
Succes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De iPhone 4 wordt in Nederland simlockvrij verkocht. Alleen T-Mobile heeft deze ooit met simlock verkocht. Je kunt het testen door een simkaart van een andere provider te plaatsen. Werkt die? Dan is je telefoon simlockvrij.