Is de iphone 4s 8gb genoeg met IOS7 voor normaal gebruik paar spelletjes/handige apps en whats app?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Je Iphone kan het aan, maar de snelheid van je Iphone telt dan ook mee.
Ook ligt het aan hoe groot de apps zijn die je installeert en wat je verder nog erop zet.
Maar in principe kan dat wel.
Wat de snelheid betreft, hoe meer apps, hoe meer ruimte er gebruikt wordt.
Nu kun je niet veel last hebben van traagheid, maar het is wel erg vervelend.
Daarvoor raad ik je aan af en toe je mobiel te verschonen (onnodige berichten en media te verwijderen), dat is ook erg handig voor als je mobiel geen ruimte meer heeft.

Succes verder!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is meer dan genoeg. 8 GB zorgt voor heel wat apps en spelletjes. Je houdt nog genoeg ruimte over voor muziek/video/foto. En je hoeft je geen zorgen te maken dat de iOS 7.0 update veel ruimte in gaat nemen. Dit is minimaal en heeft eigenlijk geen invloed op je geheugen.