Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke mobiel kan ik het beste aanschaffen?

Ik ben nogal een leek dus hoor ik graag van deskundigen wat het beste bij mij past!
Met mijn nieuwe mobiel wil ik de volgende dingen kunnen:
Bellen en smsen (allebei héél weinig) en fotograferen. Verder wil ik graag internet en navigatie op de telefoon.

Zelf denk ik aan een telefoon met een heel goedkope belbundel voor bellen/sms, met veel internet. Of een prepaid met internet. Ik heb hier op Goeievraag wel eerdere vragen hierover zien staan, maar de ontwikkeling van de mobiele telefoons gaat zo snel dat die antwoorden misschien niet meer kloppen.
Bedankt alvast voor het meedenken!

Toegevoegd na 15 minuten:
Fijn dat er al antwoorden binnenkomen. Nog een aanvulling op mijn vraag: welk abonnement past dan het beste bij die telefoon?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is je budget?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik overwoog eigenlijk een tomtom aan te schaffen, maar bedacht dat ik voor datzelfde geld ook een mobiel kan kopen waarmee ik ook navigatie heb. Dus een mobiel indezelfde prijsklasse als een tomtom, met een goedkoop abonnement (of prepaid) omdat ik bijna nooit bel met mijn mobiel. Internet vind ik wèl fijn.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

een redelijk goedkope telefoon die veel kan is de samsung galaxy gio deze is rond de 160 euro en heeft eigenlijk alles behalve een flitser.

deze telefoon beschikt over android. Dus whatsapp is ook geen probleem net als andere apps
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt; ook voor die site!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geen probleem :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb echt wat aan je antwoord. Bedankt!

Andere antwoorden (6)