Welke mobiel kan ik het beste aanschaffen?

Ik ben nogal een leek dus hoor ik graag van deskundigen wat het beste bij mij past!
Met mijn nieuwe mobiel wil ik de volgende dingen kunnen:
Bellen en smsen (allebei héél weinig) en fotograferen. Verder wil ik graag internet en navigatie op de telefoon.

Zelf denk ik aan een telefoon met een heel goedkope belbundel voor bellen/sms, met veel internet. Of een prepaid met internet. Ik heb hier op Goeievraag wel eerdere vragen hierover zien staan, maar de ontwikkeling van de mobiele telefoons gaat zo snel dat die antwoorden misschien niet meer kloppen.
Bedankt alvast voor het meedenken!

Toegevoegd na 15 minuten:
Fijn dat er al antwoorden binnenkomen. Nog een aanvulling op mijn vraag: welk abonnement past dan het beste bij die telefoon?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is je budget?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik overwoog eigenlijk een tomtom aan te schaffen, maar bedacht dat ik voor datzelfde geld ook een mobiel kan kopen waarmee ik ook navigatie heb. Dus een mobiel indezelfde prijsklasse als een tomtom, met een goedkoop abonnement (of prepaid) omdat ik bijna nooit bel met mijn mobiel. Internet vind ik wèl fijn.

Het beste antwoord

een redelijk goedkope telefoon die veel kan is de samsung galaxy gio deze is rond de 160 euro en heeft eigenlijk alles behalve een flitser.

deze telefoon beschikt over android. Dus whatsapp is ook geen probleem net als andere apps
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt; ook voor die site!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geen probleem :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb echt wat aan je antwoord. Bedankt!

Andere antwoorden (6)

Ik heb zelf een samsung galaxy mini met internet en die vind ik zelf erg geschikt daarvoor. het is ook een vrij goedkoop mobieltje, want je kan hem bij sommige winkels al voor 111,- euro kopen

Toegevoegd na 6 uur:
Kan je goed een ben abbo op doen
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt dit is wel een fijn mobieltje maar ik ben van mening dat als je deze zou willen je beter iets meer zou kunnen uitgeven voor de GIO deze heeft een veel scherp beeld plus beter touchscreen :) niet persoonlijk naar jou bedoeld :)
Ga voor de iPhone 4s, is een topding met al jouw wensen en meer!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf een Samsung Star. Hij is erg handig, maar niet altijd. Mijn vader heeft een Samsung Galaxy Gio. Hij is er erg blij me. Je hebt er internet op, een snelle verbinding. (wel met wifi-punt alleen) En maakt goede foto's. Het geluid is scherp en sms'en kan heel gemakkelijk met ...*. Echt een aanrader!

Toegevoegd na 2 minuten:
...* = Swype
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een Samsung heeft meestal een hele goeie camera. iPhone (heb ik zelf) Vind ik eerlijk gezegd minder scherp... En je kan op Samsung Galaxy altijd je foto's bewerken met apps.
Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat ik een perfect abonnement voor jou heb gevonden! Overal onbeperkt internet, 25 smsjes per maand 125 belminuten per maand, 5MP camera. Ik heb dit zelfde abonnement ook en ik ben er zeer tevreden mee.
http://www.gsmtopdeal.nl/goedkoop-mobiel/htc-wildfire-S-Black-belsms25-int.asp
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
antwoord van Sido betreft een T mobile abo. Zelf zou ik nooit met T mobile in zee gaan, vanwege matig bereik.
Ik zou als ik jou was eens een gsm winkel binnenlopen, en kijken en voelen welk toestel je prettig vind.