Mijn abonnement is gestopt, hoe kan ik toch sms ontvangen en gebeld worden?

Als iemand mij wilt bellen hoort diegene dat het nummer niet meer in gebruikt is. Kan ik het nummer we activeren? Of kan dat alleen door weer een nieuw abonnement te kopen?
Ik wil namelijk via Wifi whatsappen maar daarvoor moet ik wel mijn nummer verifiëren door een sms te ontvangen. En ik kan dus ook geen smsjes meer ontvangen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
2.5K

Het beste antwoord

Je kunt overstappen naar een voordelig prepaid of sim only aanbieding. Sim only aanbiedingen zijn er al vanaf €2 per maand. Een prepaid koop je vanaf ongeveer 5 euro. Je hebt dan de mogelijkheid om nummerbehoud aan te vragen. Je nieuwe provider zal dan proberen je oude nummer over te nemen.