Ik ben op zoek naar een unieke gadget telefoon die niet iedereen al heeft. Wie weet er een goed adres?

Vind het leuk om eens een telefoon te hebben dat geen massa product is, dus het liefst beperkt in oplage!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (7)

Bang & Olufsen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oke, 't kost wat, maar dan heb je wel een uniek exemplaar :)

http://www.portablegear.nl/nieuws/1/117/4643/s_Werelds_duurste_mobieltje_kost_%C3%A9%C3%A9n_miljoen_dollar.htm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens bij PDAshop.nl. Heeel veeel keus! Een webshop met ook een afhaalwinkel. Ze zitten in Rotterdam
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gaat het je om de gadgets op zich? Of om de uniciteit?

Wat dacht je van zo'n ouderwetse "koelkast"? Zo noemde mijn dochter mijn mobieltje ooit.

Weggegooide mobieltjes zijn een ramp voor t milieu.
Daarom is er inmiddels een groeiende vraag naar tweedehands.

Als je de hand weet te leggen op een echt ouwetje dan heb je in ieder geval iets unieks .. en voor heeel weinig geld!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien deze.
Nokia 8800 Sirocco Gold.
Kijk maar even op deze link.

Toegevoegd na 1 minuut:
± € 1000,-.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoek eens op Bluetooth armband, daarmee maakt de armband connectie met je telefoon en dan gaat je armband trillen en oplichten en geeft dan weer wie er belt :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nokia 8800 gold arte.kost wat maar heb je ook wat.18 karaats goud.