hoe kan ik met de 'gmail app voor android' meerdere email accounts maken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ga naar je postvak in van je huidige adres, er staat rechtsboven je mailadres. Klik dat aan. Daarna kun je onderaan het scherm op account toevoegen klikken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Om van account te wisselen, ga je weer naar dat vlakje rechtsboven en daarna kies je je goede account.