Wat is een goedwerkende, en goedkope, Touchscreen mobiel?

Ik zoek een mobiel onder de €100,-
Goed werken-Snel internet-Mooi eruit zien-WhatsApp-Android-Internet:3G-Minimaal 3.2 inch scherm-En goedkoop dus.
Ik ben gewend aan samsung star, maar nieuwe blijkt niet goed te werken. Ik dacht dus aan een Samsung, maar als ie dus maar goed werkt en goedkoop is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Je opties zijn dit:
http://tweakers.net/pricewatch/cat/215/mobiele-telefoons.html#filter:NY3BCoMwEET_Zc4iiZpG8gFCDz31WDxIsoeUWCWRUpD8ezctOQ0zb3fmxBYdxclTcDDYo38mNEUt3ZYPjBSiWv-CYZPsFv9MVVMJBbIHuftO9uoSzAODVlzXjZgZczz5cFBkdEIOsi_6XkK57EepMOcG-vKL11KKvu34fy1r0K1AzvkL

Niet al te best dus. Je zou evt. tweedehands kunnen kijken, of in het buitenland. Maar persoonlijk zou ik kijken naar een hogere prijsklasse.

Je zou kunnen gaan voor de LG E610 L5. Kost 135 euro en heeft Android 4.0. Een andere mogelijkheid is de Acer Liquid Express E320. Kost ongeveer even veel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met dit budget ga je geen telefoon vinden die helemaal aan je specificaties voldoet. Samsung Galaxy Y is onder de 100 euro, maar heeft slechts een 3 inch scherm. De samsung galaxy gio heb je voor circa 130 euro (prepaid versie) en die voldoet wel aan je eisen. Verder kan ik niet echt wat bedenken zo snel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Samsung galaxy text. .lekker gemakkelijke telefoon voor weinig geld ...kijk voor reviews op YouTube