Is de samsung galaxy ace beter dan de samsung galaxy s plus?

Ik had mijn zinnen gezet op de samsung galaxy s, maar die is helaas sinds een paar dagen niet meer te verkrijgen bij het abonnement wat ik graag wil (vodafone 150 belminuten, 3000 sms en 1 gb internet). Ik vraag me nu af welke mobiel beter is, de samsung galaxy ace of de samsung galaxy s plus. Wat zijn de pluspunten van beide in het algemeen? (Ik kies liever niet voor de samsung galaxy s 2, aangezien ik dan erg veel moet bijbetalen en dat doe ik, als arm studentje haha!, liever niet)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Hoi,
ik zou voor de plus gaan is wel duurder maar beter,

dit zijn een paar plus punten over de samsung galaxy plus

hoger resolutie scherm ( scherper beeld )

4'' scherm ( ace heeft 3,5'' )

de plus heeft een amoled scherm ( is veel mooier beeld )

camera kan met een hogere resolutie opnemen

en de plus is gewoon sneller en heeft meer geheugen

Betere bluetooth

Eigenlijk simpelweg is alles er beter aan, ( de samsung ace accu gaat wel langer mee kwá tijd want die hardware vraagt minder stroom )

Maar verder is de plus gewoon beter!

Hier kun je de specificaties zien naast elkaar

http://tweakers.net/pricewatch/compare/215/276500;284778
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor mij zal de s plus even duur zijn als de ace, dus dat maakt niet uit.
En ik heb inderdaad ook al specificaties bekeken, maar ik wil ook graag ervaringen horen;)
Dankjewel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
was vergeten te vertellen heb zelf de plus en werkt perfect! vriend van me heeft de ace is ook een leuk ding voor het geld maar als ze even duur zijn zou ik gaan voor de plus de ace heeft eigenlijk geen voordelen met opzicht van de galaxy plus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alsnog beste antwoord!

Andere antwoorden (1)

Het bovenstaande + galaxy plus heeft flash! En ace niet

Toegevoegd na 1 minuut:
Dit is getypt op mijn galaxy s plus!