Is 1GB internet genoeg voor me? (S4Mini)

Hey,
Ik heb een abonnement genomen van t-mobile, en ik heb daarbij 1GB internet genomen. Ik wou natuurlijk onbeperkt internet, maar dat werd m'n vader te duur;) Ik wil buiten bereikbaar zijn en ook buiten whatsappen (en dus ook internet gebruiken). Ik ben best wel mobielverslaafd. Is 1GBweb genoeg voor me? Ik zal alleen m'n WiFi aanzetten buiten als ik dat nodig heb.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
WiFi moet je juist zoveel mogelijk gebruiken ! Bespaart je een hoop mb's
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat is voor jou vader duur?
Ik heb T-Mobile,5 GB en onbeperkt internet voor €35 per maand.
(En ik hoef het ook niet zelf te betalen;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zeg het fout,ik heb nog 5GB geheugen niet in gebruik.
Ik heb onbeperkt internet dus dat is weer wat anders.

Antwoorden (3)

Als je alleen gaat whatsappen is 1GB zeker genoeg. 1 berichtje over whatsapp kost 0,01 MB.
Er zijn veel calculators die voor je kunnen uitrekenen hoeveel internet je nodig hebt.
Misschien is deze site handig:
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een tekst bericht via whatsapp neemt bijna geen ruimte in beslag, je moet dus vooral kijken naar wat je verder nog online gaat doen. Foto's en video's via whatsapp versturen? Websites bezoeken? Muziek streamen? In de bronnen een calculator die de meeste vormen van internet gebruik wel meeneemt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb ook 1Gb internet van T-Mobile, en ik kom nooit over mijn limiet, maar ik b.v. bij whats app wel ingesteld dat hij de media (foto's en video's ) van vrienden niet mag downloaden. Alleen als ik hem aan 'klik" download hij het.

Bij T-Mobile heb je trouwens geen extra kosten als je eroverheen gaat, je snelheid wordt echter wel minder.