onbeperkt bellen/smsen voor een vast bedrag per maand. welke provider is hierin het goedkoopst?

Ik heb nu t-mobile en kan binnenkort verlengen.
Ik wil een nieuw toestel en een abonnement met onbeperkt bellen/smsen. Bij t-mobile is dit 34euro per maand. Je hebt dan ook onbeperkt (langzaam) internet. Is er ook een provider waarbij dit goedkoper kan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Gebruik de Bellen.com Belwijzer en de RekeningScan voor een compleet en objectief overzicht van zowel belkosten als toestelprijzen!

De Belwijzer vergelijkt alle mogelijke belvormen voor zowel één- als twee-jarige contracten. Op basis van uw eigen bel- en smspatroon rekent de Belwijzer uit welke belvorm het beste bij u past. Uniek aan de Belwijzer is dat alle abonnementen (sim-only en met toestel) en prepaid pakketten worden vergeleken en dat hierbij alle tarieven, voorwaarden, kosten en addertjes onder het gras worden uitgeplozen. Zo zorgt de Belwijzer altijd voor het beste en meest nauwkeurige advies op het gebied van mobiele telefonie!
Vul dus de nodige gegevens in en je bent er.
10 jaar geleden
Bliep. Je kan daar dagelijks (via website of app) kiezen wat je wilt: €0 bel en sms, 0.50 cent internet bellen sms'en en €1 sneller internet bellen sms'en
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom neem je geen sim-only abonnement? Ben je voor 27 euro per maand klaar, kan me bij T-Mobile niet voorstellen dat je een geweldig toestel krijgt bij een abonnement van 34 euro per maand met onbeperkte sms'en en bellen. Voordeel van sim-only is ook nog eens dat je niet direct voor lange tijd vast hoef te zitten. Wil je overigens ook op volle snelheid onbeperkt kunnen internetten dan raad ik je eens aan om naar Robin Mobile te kijken, hier is bellen, sms'en en internetten (op hoge snelheid) onbeperkt voor een vast bedrag van ik geloof 35 euro in de maand.