App voor de iphone waarmee je met de gene die het app ook heeft praat en elkaar ziet. Ik heb gezien dat je het hebt, maar wat is de naam er van?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (8)

Bedoel je Skype?!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker van die reclame met ali b? Volgens mij moet je facetime hebben maar dan moet de ander ook en iphone hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Facetime werkt alleen over wifi. Skype is een betere oplossing want die werkt ook via 3G
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Face time werkt ook gewoon op 3G als je aan het bellen bent kan je het aanzetten werkt alleen wel pas vanaf de iPhone 4 ivm de tweede camera die aan de voorkant zit
Bedoel je Tango?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij bedoel je facetime. Dat is inderdaad een app die alleen voor de iPhone is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en ipod
Waarschijnlijk bedoel je video-oproep. Die zit ook op mijn smartphone. Als je een contact aanklikt, dan kan je kiezen tussen gewoon bellen, sms of video-oproep. Met dat laatste ziet de persoon die jij belt jou, net zoals met de webcam van een laptop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of je bedoeld facetime van ali b reclame of facetalk ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
facetime, alleen vanaf Iphone 4 en Ipod 4th generation
12 jaar geleden
die app heet facetime!:)