Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn iphone gaat niet meer aan wat nu?

ik heb gister mijn iphone 4s op de grond laten vallen. ik probeerde hem aan te doen maar toen kwam er geen licht maar alleen van de zijkanten van n iphone. ik heb geprobeerd het te restarten maar dat werkte ook niet ik heb hem ook al aan de lader gedaan dat hielp ook niet. wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
625
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ben je in de verzekering ? Nee :( dan eerst nog een keer simkaart er in en weer uit , nee geen resultaat :( zoek dan zo'n reparatie winkel succes .

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik zou of naar de winkel teruggaan en vertellen wat er gebeurd is, zij kijken 'm na, repareren al dan niet onder garantie, dat is afwachten...
of
Naar een reparatiewinkel toe, is naar mijn ervaring goedkoper dan de officiële winkel, daar ook vertellen wat er gebeurd is en laten repareren...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een beschermhoes/rubber aanschaffen, bij de volgende iphone. Deze ziet er met de info die je geeft uit als totall loss.
(Lees meer...)
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb ook een hoesje alleen die was niet zo heel goed
Probeer hem nog eens te verbinden met iTunes. Wacht even (10 min) als hij dan niet reageert kan je het beter opgeven
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding