Met welke app heb ik te maken die nu beschikbaar is op blackberry?

Er is een app beschikbaar op mij blackberry die ik kan downloaden. Het gaat om een versie 3.14.25 die beschikbaar is. Ik ging even kijken om wat voor een app dat gaat.
Toen ik ging kijken naar de reviews van deze app las ik allerlei vreselijke opmerkingen met de ergste woorden en vreselijke ziektes, met allerlei racistische opmerkingen.
De woorden die ik toen las zal ik hier maar niet zeggen, maar ik schrok er wel van.
Wat is dat voor een app?
Hebben meer mensen deze app bekeken?
Ben benieuwd.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Welke app het is, moet erbij staan linksboven.

Als ik zoek op "3.14.25" krijg ik een hele lijst (100 apps).

Ik heb even gekeken naar de reviews bij "Kijkcijfers top 25" en het zou best kunnen dat jij die app bedoelt, ik zie negatieve reacties en inderdaad veel gescheld, maar er zijn 99 andere apps waar je het over zou kunnen hebben. Als jij zelf alleen gratis apps hebt, zijn het er geen 100 maar 30.

Typ in het zoekveld in BlackBerry App-world: "3.14.25", en kijk of je apps in de lijst ziet die je hebt gedownload. Zo kun je erachter komen om welke app het gaat.