is het slecht om je blackberry elke nacht op te laden omdat hij snel leeg is? of kan dat geen kwaad?

Toegevoegd na 9 minuten:
bedankt voor de reacties die al gegeven zijn.. mijn laptop is zovaak opgeladen dat hij nog maar een half uurtje a uurtje zonder accu kan.. gebeurt dit met een bb niet als je hem elke nacht de hele nacht oplaad??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Dit soort nieuwe toestellen MOET je wel elke nacht opladen. Dit word je ook gewoon zo in de winkel verteld.

Toegevoegd na 5 minuten:
Het is wel goed om af en toe (1 keer in de week) Je batterij van helemaal leeg naar helemaal vol te laten gaan.

Toegevoegd na 12 minuten:
Ik heb voor dit probleem een externe lader gekocht, super handig en op deze site ook nog eens heel goedkoop.

Zie bron:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit moet ik ook met mijn iPhone. De accu-duur is helaas nog niet zo ver gevorderd als wat nodig is om je tel dagen zonder stroom te kunnen gebruiken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat is niet slecht. De huidige typen accu's kunnen steeds opgeladen worden, ook al zijn ze nog niet leeg.
En bij het huidige tempo waarmee de nieuwe telefoons accu's leegslurpen, is elke nacht opgeladen gewoon noodzakelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze adverteren dat het gewoon kan en niet slecht is voor je batt. De realiteit is anders. Als je batt nog half vol is als je hem weer op de lader zet en dat regelmatig doet zal je zien dat als je hem weer van de lader neemt en hij half leeg is dat laatste stuk ineens heel snel gaat en hij dus veel sneller helemaal leeg is. Ik heb meerdere blackberry's in huis waarvan ik er 1 altijd eerst echt helemaal leeg laat gaan voor ik hem oplaad en de rest gewoon willekeurig op de lader zet. Na 3 maanden gaat de batterij van mij al bijna tweemaal zolang mee als de anderen. Kwaad kan het dus niet maar je batterij wordt er wel degelijk minder van