Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verplaatst ik de app symbooltjes op het beginscherm van mijn iPhone?

Ik heb als achtergrond een foto van mijn dochter. Nu wil ik de app symbooltjes rondom haar neer zetten maar van zodra ik eentje verplaats worden alle andere ook verplaatst. Probeer ik bijvoorbeeld eentje van op haar gezicht weg te slepen dan komt er simpelweg een andere weer over haar gezicht. Dit werkt dus helemaal anders dan bij Samsung, waar ik aan gewend was. Hoe doe je het bij iPhone?

2 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Bij iOS (besturingsysteem van Apple) worden alle apps naast elkaar weergegeven. Haal je er een app tussenuit, dan zal de volgende app die plaats innemen. Een "open plek" ertussen krijgen is helaas niet mogelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Griffin
2 jaar geleden
Je antwoord is eigenlijk een minnetje waard, want via een jailbreak is alles mogelijk te veranderen aan je telefoon, en wordt dat dus gelukkig wél mogelijk. Tegenwoordig is een 'tethered' jailbreak super-eenvoudig te doen, een website bezoeken en iets klikken is al voldoende.
Wat je eerst zou moeten doen:
Download lege icoontjes:
https://iempty.tooliphone.net/
Bookmark deze icoontjes en plaats ze - met de gewenste grootte - over haar gezicht.
Verplaats daarna de app symbooltjes zoals je wilt.
(Lees meer...)
SimonV
2 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding