Welke smartphones zijn er met een qwerty toetsenbord?

Ik heb nu een Samsung Chat 335 met WiFi. Ik wil graag een smartphone (voor WhatsApp) met een qwerty toetsenbord. Ik heb een budget van 200 euro maar iets meer mag ook. Als jullie een telefoon weten wil ik ook graag weten waar je die kan kopen. Internet mag ook maar ik wil ook graag een winkel waar je naartoe kunt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor mijn samsung chat had ik een blackberry hier ben ik totaal niet tevreden over. Ik heb dus liever geen blackberry.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een bar-telefoon of Slider is geen probleem. Voor de rest moet er een camera zijn en Android 2.3 minimaal.

Het beste antwoord

Je zou eens kunnen kijken bij de Kijkshop, daar hebben ze volgens mij nog de HTC Cha cha liggen, met een qwerty toetsenbord... Echter fysieke knopjes worden steeds zeldzamer, dus het is soms even zoeken. Anders zou je nog kijken naar wat oudere blackberrry's. Dat is een kwestie van Googlen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je hebt verschillende telefoons.
Persoonlijk raad ik je aan om een blackberry Curve te nemen.
http://www.vodafone.nl/shop/category/prepaid/cat16170015/prepaid-blackberry/cat41620002/

Toegevoegd na 2 minuten:
hier zou je ook nog verder kunnen kijken (kijkshop):
http://www.kijkshop.nl/producten/61-572/mobiele-telefoons/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou inderdaad kunnen kijken op internet, kijkshop, of beslist.nl. Ik heb zelf een LG GT350 gehad en was er erg tevreden over. Je hebt whatsapp en een querty toetsenbord.
Succes!