Ik wil een nieuwe batterij voor mijn samsung gio kopen.. past daar een batterij van samsung ace in?

De batterijen van de galaxy ace zijn goedkoper dan die van de gio.. Ik hoorde van iemand dat die van de Ace ook in een gio kan. Maar ik wil dit wel graag zeker weten voordat ik hem bestel :)

alvast bedankt voor reactie

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Zowel in een Samsung Galaxy Ace als in een Samsung Galaxy Gio zit standaard een batterij van type EB494358VU met een capaciteit van 1350 mAh.

Het zou erg vreemd zijn als deze in prijs verschillen.