Kan je ergens bij vodafone langsgaan voor de klantenservice?

Mijn abonnement is afgesloten door wat financiële probleempjes. Nu is het zo dat je bij vodafone een betalingsachterstand kan betalen in termijnen, zodat ik niet in 1 keer 500 euro moet betalen, maar in 5 maanden 100 euro bijvoorbeeld.

Het probleem is nou dat ik niet meer kan bellen met mijn telefoon, dus contact opnemen gaat erg stroef. Mailtjes duren dagen voordat ik een antwoord krijg, waarna ik weer mijn hele verhaal moet vertellen omdat steeds iemand anders mijn volgende mail beantwoord (heel irritant overigens).

Nu heb ik wel een prepaid kaartje in een oude telefoon, maar steeds als ik bel zijn er meer dan 10 wachtende voor mij. Voordat ik aan de beurt ben is dat prepaid kaartje alweer leeg. Daarnaast is die telefoon echt oud en hebben mensen aan de andere kant van de lijn vaak problemen met mij verstaan.

Nou is mijn vraag of je ook bij het hoofdkantoor (in a'dam) langs kan gaan om met iemand te spreken, zonder afspraak.
Of is er een andere plek waar ik hiermee terecht kan?
M.u.v. twitter, facebook en email, wat allemaal te lang duurt.
Of weet iemand of het mogelijk is gebeld te worden door vodafone? En zo ja, hoe ik dit kan laten gebeuren..

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ik had laatst een technisch probleem met vodafone en belde met de klantenservice ,vervolgens vroeg ik of het mogelijk was mij terug te bellen, op een ander nummer, dit werd vervolgens binnen 5 minuten gedaan waarna alles snel opgelost was.
probeer dat ook eens
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Vodafone heeft veel eigen winkels door het land.
Ga daar eens langs en leg je probleem uit.

https://www.vodafone.nl/support/contact/vind-een-winkel.shtml
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, alleen zeggen ze daar dat ze alleen problemen met het toestel of het abonnement kunnen afhandelen en niets over betalingen etc. ben daar al geweest