ik heb een abonnement om mijn telefoon zitten het is dus GEEN sim only abonnement kan ik die ook gebruiken op een simlock vrije telefoon ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Ja hoor. Je kunt je SIM-kaart overplaatsen naar een simlockvrije telefoon.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, je kan een simkaart altijd in een andere telefoon gebruiken, als die telefoon simlockvrij is of een simlock heeft van dezelfde provider als de simkaart. Een simkaart is dus niet gebonden aan een telefoon.
Andersom wel; een telefoon met simlock kan alleen maar kaarten van een bepaalde provider 'lezen'.