Waarom is ios7 niet op de iPod 4?

De iphone 4 werkt bijna hetzelfde als de ipod 4, waarom heeft de ipod 4 dan geen ios 7?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ios7 op een iPhone 4 word je niet blij van veel dingen zijn uitgeschakeld

Antwoorden (1)

iOS7 werkt niet op de iPod 4 omdat het niet goed genoeg op zal werken. omdat de hardware niet goed genoeg is om iOS7 te draaien. Want de ipod 5 kan wel iOS 7 krijgen omdat die iets beter is. is helaas niks aan te doen. je kan wel iOS 6 op je ipod nemen als het goed is en je dat nog niet hebt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar waarom kan t dan wel op de iPhone 4 die vrijwel dezelfde hardware heeft?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
de iPod heeft vaak maar 256 of 512 RAM geheugen. wat te weinig is.