hoe kom ik achter mijn beveiliging vragen bij een iPhone?

waar kan ik mijn beveiligings- vraag vinden bij mijn iphone?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
welke ios heb je?

Het beste antwoord

Bij de iPhone is geen beveiligingsvraag opgegeven. Een iPhone kan je op de volgende manieren beveiligen:
* 4-cijferige code om je simkaart te kunnen gebruiken na een herstart
* 4-cijferige code om voorbij het toegangsscherm te komen nadat je iPhone in standby is geweest
* een wachtwoord voor je iTunes (Apple) account (nodig voor aankopen, iCloud diensten, etc).

Ik neem aan dat je deze laatste bedoelt? Deze kan je niet achterhalen met de beveiligingsvraag via de iPhone. Dit kan alleen online in een browser (zie bron)