Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand de verschillen tussen de Samsung Galaxy Duos en de Samsung Galaxy Fame?

Ik mag een nieuw mobieltje, ik kreeg dus waarschijnlijk een Samsung Galaxy S Duos of een Samsung Galaxy Fame, weet iemand een nog beter mobieltje of weet iemand welke van deze twee mobieltjes het beste is?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

jij moet uiteindelijk kiezen. en ik heb het een en ander voor je opgezocht. ze zijn erg gelijk met elkaar. het verschil is alleen dat de Galaxy s duos een groter scherm heeft 4 inch. en de Galaxy fame 3.5 inch. alleen de Galaxy Fame draait op Android 4.1.2 en de Galaxy duos op 4.0.4. maar als het goed is kan je de Galaxy Duos makkelijk updaten naar Android 4.1. verder is alles hetzelfde. behalve dat ze qua uiterlijk een klein beetje anders lijken. en de duos groter scherm heeft. mijn persoonlijke keuze zou de Galaxy duos zijn omdat hij een groter scherm heeft en ik hem naar Android 4.1 zou updaten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En de Galaxy Duos heeft plaats voor 2 simkaarten.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding