iphone 5 kopen in amerikaanse apple store?

Hallo,
Ik zou graag een nieuwe Iphone 5 kopen in de Amerikaanse Apple store en
die dan laten leveren in België.
Welk Model moet ik dan nemen?
Is het slim omdat te doen? (Werkt de garantie dan nog)
Werkt hij wel in België?

Alvast Bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In een eerdere vraag gaf men als antwoord dat men wel eens moeilijk kan gaan doen over de garantie. Verder moet je er rekening mee houden dat je invoerrechten moet betalen! En dat is best veel.

Het beste antwoord

Als de iPhone 5 simlock vrij is dan kun je deze gewoon gebruiken. Welke je moet nemen is afhankelijk van hoeveel ruimte je nodig hebt voor de opslag van gegevens (foto's , muziek, apps ed) Je hebt ze in 16GB, 32GB, 64GB. De meest verkochte is 16GB.

Ik heb zelf toen ik in New York was een iPod gekocht en ze vertelde dat de garantie nog steeds geldig was in NL. Ik heb de gok genomen en de iPod gekocht, heb er nog geen aanspraak op hoeven maken.

Let wel op, als je deze invoert dat je daar invoerrechten over betaald.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou zelf naar Amerika gaan!!