is er een verschil tussen een maand en kalendermaand?

op t-mobile.nl staat : Onbeperkt internet voor € 10,- per kalendermaand

dus stel dat ik op 10 november opwaardeer heb ik dan internet tot de 30e of tot 10 december

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.8K

Het beste antwoord

Kalendermaand betekent de eerste van de maand. Als je dus 10 november opwaardeert heb je t/m de 30 november. Vanaf 1 dec begint de volgende kalendermaand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je hebt dan internet tot en met de 30e november en betaald dan naar rato over de rest van de maand en dus niet de volledige 10 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een maand is 4 weken, 4x7 dagen = 28 dagen. Sommige mensen vatten een maand op als 28 dagen.
Januari heeft bijvoorbeeld 31 dagen. Er zit dus een verschil tussen 4 weken en een kalender maand.
(vandaar dat sommige mensen aan het eind van het jaar een 13e maand uitbetaald krijgen als je per 28 dagen uitbetaald krijgt)