Als je contacten op je simkaart staan wel ja.
Tegenwoordig staan ze vaak op de telefoon zelf, dan zouden ze wel bewaard blijven.
Maar dat is afwachten.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+.
Meestal is er een mogelijkheid om de contacten van de SIM kaart naar de telefoon te kopiëren, niet alle telefoons ondersteunen op het interne geheugen hetzelfde "visitekaartje" als op de SIM kaart dus kan het zijn dat je diverse verschillende contacten met de zelfde naam krijgt.
Als de contacten alleen op de Simkaart staan ben je ze inderdaad kwijt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan bij het toevoegen van contacten kiezen, of je dat op je telefoon, of op de simkaart zet, dus het is aan jezelf.
Op beide kan ook nog.