Waar kan ik een Nederlands telefoonnummer in Thailand vinden en andersom?

Ik ben heel vaak in Thailand en mijn vriendin is Thais. Nou heb ik gehoord dat je via Internet telefoonnummers uit een ander land kan krijgen en dan kan je heel goedkoop bellen. Klopt dat en waar kan dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Dat kan inderdaad. Ik woon zelf in Spanje en heb een Nederlands telefoonnummer van wereldnummers.nl. Ik wordt hier dus gewoon op mijn Nederlandse nummer gebeld, kost de beller niks extra.
Bij mij staat hij doorgeschakeld naar mijn voipbuster account, maar kan ook naar gewone telefoon of mobiel. Naar Voip doorgschakelen is gratis, naar gewone telefoon niet, maar naar Thaise mobiel kost volgens mij maar 2 cent per minuut of zo.