Hoe kan ik mijn sim contacten beheren?

Ik heb een iPhone 5S en hiervoor had ik een iPhone 4. Toen ik contacten toevoegde/veranderde in mijn iPhone 4, zijn ze weg op mijn iPhone 5S. Zijn mijn contacten dan op mijn SIM kaart aangepast of heeft dat iets te maken met iCloud? Ik wil nu al mijn contacten van mijn SIM kaart verwijderen (ik heb Hi prepaid) en iedereen er weer overnieuw opzetten, hoe moet ik dat doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
1.7K

Antwoorden (1)

Het beste kun je je contacten bewaren in de iCloud. Dan kun je je contacten inzien vanaf ieder Apple apparaat waarop je met het Apple-account die bij de cloud hoort bent aangemeld. In te stellen bij Instellingen --> iCloud --> aanvinken wat je er in wil hebben.

Als je trouwens contacten verwijderd dan verwijder je ze niet op je telefoon maar in de cloud. Dus ben je ze op een andere telefoon ook kwijt. Als je op je iPhone 4 de iCloud uitzet en dan met je contacten bezig gaat kun je met je iPhone 5 niets meer zien...