ik heb een Sony Xperia E en ik kan niet op mijn mobiel, hoe kan dat?

Ik heb een Sony Xperia E maar als ik hem aandoe, en ergens op wil klikken, wordt het geel eromheen, en ik kan ook niet op een toets drukken, dus dat betekend dat ik niet op mijn mobiel kan, hebben jullie soms wat raad?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Mij lijkt het slim om Android eens te updaten indien er een update beschikbaar is.
Is er geen update beschikbaar, probeer hem dan terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Op internet staat hoe dat moet.