Hoe zet ik apps van mijn computer naar mijn mobiel?

Ik wil een app (instagram) downloaden op mijn mobiel.
Maar er zit geen instagram op google play op mijn mobiel.
Ik heb mijn mobiel op mijn laptop gezet want hij staat wel op google play op mijn laptop.
Maar nu kan ik hem nog steeds niet overzetten naar mijn mobiel.
Kan iemand mij daarmee helpen?

groetjes van mij

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Als hij niet bij Google Play staat dan werkt instagram niet met je telefoon, oftewel er is geen manier om instagram (de app) op je telefoon te laten werken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
de app instagram is blijkbaar niet geschikt voor jou telefoon. Er zijn mogelijk heden om aan die app te komen. Mijn tip is om 4 shared te downloaden in de google play store op jou telefoon. 4 shared is een app die je de mogelijkheid geeft om bestanden gratis te downloaden ook apps dus. Als je 4 shared gedownload hebt moet je eerst een account aan maken (gewoon email adres invullen enzo). Nadat is gebeurt druk je op de search knop en zoek je "instagram apk'' je krijgt dan als het goed is android logo's met daarbij het bestand van instagram je klikt op zo link en dan begint die te downloaden na het downloaden kan je hem installeren op je telefoon. 4 shared geeft ook de mogelijkheid om betaalde apps gratis te downloaden.

* zoek altijd met apk erachter!