Een vraag over een mobiele telefoon. Is het juist wat ik denk? (Zie uitleg)

Geldt het voor alle mobiele telefoons dat als je een mobiel met simlock koopt van vodafone, dat je wel een andere simkaart van vodafone erin kan doen? Of niet?

En als je een mobiel koopt met als provider T-mobile, is het dan bij alle telefoons zo dat als je 10 euro opwaardeert dat je dan de volgende maand 300 gratis sms'jes krijgt. Zo nee, hoe weet ik dan voor welke mobiel het geldt?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap er niet veel van :/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat snap je niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmmm. Ik probeerde het toch echt zo goed mogelijk uit te leggen, is het onderste niet duidelijk of het bovenste? Of allebei?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan even niet wijzigen, dus dan maar zo: Stel, je koopt een mobiel met simlock. De provider is vodafone. Maar je hebt zelf ook een nog een simkaart van vodafone van je oude mobiel. Als je je simkaart die van jezelf is in die mobiel doet, werkt de mobiel dan? Of niet, omdat er een simlock op zit. Een vriendin van mij heeft T-mobile als provider en zij krijgt als ze 10 euro btg opwaardeert de volgende maand 300 sms'jes gratis. Geldt dat voor alle mobiels die een simkaart van T-mobile hebben? (Geen abbo) Hoop dat het zo duidelijk is. :)

Het beste antwoord

De simlock geldt voor andere providers, dus Vodafone kaartjes werken gewoon in je toestel met simlock.
En bij T-mobile krijgt inderdaad iedereen met prepaid die gratis 300 smsjes per maand erbij na 10 euro opwaarderen. Als je die maand weer opwaardeert krijg je niet nog een keer die 300 smsjes die krijg je weer in de volgende maand als je opwaardeert. Die krijg je namelijk maar eenmaal per maand. Misschien wist je dat al,maar ik dacht laat ik het er even bij vermelden voor de zekerheid :-).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als de simlock vodafone is, kun je elj beschikbaar simkaartje van vodafone ter wereld er in doen. Dus ja, ook kou oude. En die 300 smsjes: dat kun je zelf instellen. Voor meer informatie navragen bij klantenservice tmobile