Heel veel mensen.
Dat zie je toch aan de verkoop van prepaid opwaardeerkaarten bij kruidvat, supermarkten etc.

Prepaid is een ideale manier van bellen als je geen zin hebt om heel veel uit te geven aan je mobiele telefoon. Ten eerste betaal je van te voren het bedrag waarvoor je kunt bellen, en dat gaat langzaam op naarmate je de telefoon gebruikt voor bellen of smsjes.

Heel geschikt voor mensen die niet zo veel bellen en die geen waarde hechten aan zo'n dure telefoon.

Niet zo geschikt voor grootverbruikers.

Precies het aantal prepaid versus abonnement kan ik niet vinden, ik schat 50%.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tegenwoordig is het financiele voordeel van prepaid een beetje twijfelachtig: veel prepaid kaarten moeten minstens twee keer per jaar met minstens 20 euro worden opgewaardeerd en voor 2.50 per maand heb je al een abonnement met (veel) meer belminuten...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@AdrieK...dat ben ik nog niet tegen gekomen, die opwaardeer verplichting. Wel heb je dan een telefoon zonder "subsidie" dus hogere initiele aanschaf.
Een bereikbaarheids telefoon zal vaak prepaid zijn. Alleen om gebeld te worden dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij t-mobile moet je 1 keer in een half jaar bellen, sms'en gesmst worden of gebeld worden en dus niet opwaarderen. Bij de andere providers weet ik het niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook zijn er veel bellers die hun mobiel on-line opwaarderen via de site van de provider