Waar kan je goedkoop mobieltjes kopen?

Ik bedoel rond de 15 euro. Het moet gewoon een simpele mobiel zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (6)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of het direct voor 15 Euro al lukt, dat denk ik niet.
Maar achteraf, dus een maand of 2 verder, zal misschien blijken dat je het mobieltje toch voor netto 15 Euro hebt gekocht.

Het werkt meestal zo: je koopt b.v. voor 35 Euro een prepaid mobieltje, en dat is inclusief 10 Euro beltegoed.
Je mobieltje kost dan eigenlijk maar 25 Euro.

Vaak is het dan ook nog zo, dat als je de antwoordkaart opstuurt, met je naam en adres erop, je als dank voor je registratie nog eens 10 Euro beltegoed krijgt. En dan heeft je mobieltje maar 15 Euro gekost.
Je betaalde 35 Euro, en je kreeg totaal 20 Euro beltegoed.

De bedragen in de voorbeeld hoeven niet precies te kloppen. Iedere provider heeft weer andere acties, om het kopen van mobieltjes aantrekkelijk te maken. Ze willen graag klanten, en daar hebben ze wel iets voor over. Daar kun jij handig gebruik van maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kreeg net de folder van trekpleister.
mobieltje van € 14.95met € 15,- beltegoed.
goedkoper kan het niet.

http://www.trekpleister.nl/folder/Trekpleister_2011-11-trekpleister/magazine.html#/zoompage/1/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ook! Okee niet echt bijzonder,....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar wel goedkoop en simpel
Of gewoon de mediamarkt, simlockvrij toestel, dus je niet aan een provider/prepaid etc. vast. Kost ong. 20 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de AH geregeld in de aanbieding .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon via Marktplaats oproep doen, moet je eens opletten hoeveel mensen bij jouw in de buurt een ongebruikte mobiel in de keukenla hebben liggen ;-)

Toegevoegd na 3 minuten:
oja, wel even opletten dat je voorzichtig handelt, gewoon bekijken/afhalen en neem iemand mee. Mijn ervaringen via MP zijn allemaal positief, en ik hoop dat de jouwe dat ook zijn (worden)