Mijn samsung telefoon vraagt voor mijn Gmailaccount. Die weet ik niet maar ik heb hem nodig om mijn telefoon te kunnen gebruiken. Wat nu?

Ik woon momenteel in Amerika en heb een amerikaanse simkaart in mijn Nederlandse telefoon en dat werkt allemaal prima.

Voordat ik naar de homescreen van mijn telefoon kan gaan moet ik een code invoeren en als je die te vaak verkeerd invoert dan kan ik niet meer mijn telefoon gebruiken.

Nu weet ik prima wat mijn code is maar in mijn broekzak gaat ie soms uitzichzelf verkeerde codes invoeren en nu kan ik hem dus niet meer gebruiken als ik mijn Gmail account met wachtwoord opgeef. Die weet ik dus niet en ik heb ze aleen maar aangemaakt omdat het moest en ik ging er niet vanuit dat ik ze ooit nog zou gebruiken. Hoe kan ik u toch nog mijn telefoon en simkart gebruiken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Heel simpel, ga daar naar een belwinkel. Leg je probleem uit en ze fixen het. Wat je ook kan doen, is dat je gewoon je telefoon gaat resetten en alles opnieuw weer gaat instellen. Zet voortaan je telefoon ook op de vergrendeling, dan ga je er sowieso geen last van krijgen als je je telefoon in je broekzak doet.