ik heb een bb 8520 en als ik hem wil vergrendelen dan gaat hij naar 10 seconden al weer aan? kan iemand mij hiermee helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Hallo cheyennexkus,

Als dit probleem nog steeds bestaat dan lijkt het zinvol het toestel te "resetten" naar de fabrieksinstellingen. Je bent dan wel alle gegevens op je Blackberry kwijt. Als je dus iets wilt bewaren moet je dat vooraf even eraf kopieren.

Je reset je Blackberry op de volgende wijze:

Druk tegelijk op ALT, CAP (rechter Shift key), en DEL toets.

Na het resetten is je toestel weer als 'nieuw'. Mocht het probleem wat je hebt dan nog steeds bestaan, dan adviseer ik je hem ter reparatie aan te bieden bij een Blackberry repair centrum.

Succes!