Mijn iPhone 5 zit vast in herstelmodus wat kan ik hier aandoen?

Toen ik een hard reset wou doen bij mijn iPhone 5 via iTunes is dit niet gelukt ik krijg steeds dezelfde fout code (-1) kan iemand mij hier mee helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Antwoorden (2)

Je moet de menu knop en de stand by knop tegelijk vasthouden dan start je iphone opnieuw weer op
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
10 sec aan/uit knop ingedrukt houden. Na 10 sec de home knop ook ingedrukt houden. Nu hou je ze allebei dus ingedrukt voor nog een paar seconden tot dat je het Apple logo weer te zien krijgt. Dat wilt zeggen dat die opnieuw opstart.