iedere keer als ik gebelt wordt gebruik ik beltegoed wat kan ik daar tegen doen???

tegen mij is gezecht dat ik aleen beltegoed gebruik als ik ben en sms maar niet als ik gebelt wordt wat kan ik daat tegen doen

Toegevoegd na 41 minuten:
en dit had ik ok op mijn vorige toestellen

Toegevoegd na 14 uur:
en ik zit gewoon in nederland

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Contact opnemen met je provider want dit klopt niet.
Je moet alleen betalen als je zelf belt en sms't
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ivana
10 jaar geleden
Tenzij je in het buitenland zit en vanuit Nederland wordt gebeld, dan kost dat jou ook geld.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is waar Ivana,ik denk alleen dat dit hier niet van toepassing is.
Dat kan alleen als je met de simkaart van het ene land in een ander land zit.
Verder moet je je realiseren dat het bellen naar je voicemail bij sommige providers ook geld kost.