Hoe krijg je de whatsapp geschiedenis op een iphone 4 terug?

Hallo, ik heb de whatsapp geschiedenis op mijn iphone 4 nodig omdat iemand dingen gestolen heeft van mij en in die gesprekken bekend. Het is dus als het ware bewijs materiaal dat ik echt nodig heb. Ik heb een paar screenshots van gesprekken waaruit je wel merkt dat ze dingen gestolen heeft maar niet precies wat etc. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Je enige hoop is een iCloud backup als je die hebt. En een nieuwe iPhone waarop je het kunt terugzetten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is er echt geen andere manier? Want ik denk dat dat gesprek niet in me backup staat en ik heb ook geen andere iphone waar het op kan, per toeval heb ik mijn oude iphone een paar weken geleden verkocht.. en op die van iemand anders doe ik liever niet