Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik wijzig knopje terug vinden in mijn filmrol iPhone 4?

Als ik in de filmrol sta stond daar voorheen rechts boven in een rechs boven in een knopje wijzig. Die Is op mijn iphone verdwenen. Hier mee kan je meerdere bestanden tegelijk verwijderen. Bij mijn dochter en man staat hij er wel op. Heeft iemand een idee hoe ik die weer terug kan krijgen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
779
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Filmrol? Je kan het beter digitaal doen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ja dan moet hij even gereset worden. Heb ik ook gehad namelijk;) klik twee keer achter elkaar op je thuisknop(enige knop op je iPhone!) dan staan daar allemaal apps, dan moet je ze allemaal even verwijderen(hiervan wordt je iPhone ook sneller). Dit doe je door een app ingedrukt te houden en dan op al die minnetjes te klikken. Dan klik je weer op je app foto's, en dan staat ie het er als het goed is weer ^^
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En doordat je die apps verwijderd betekent het niet dat die apps in het echt verwijderd worden hoor ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee dat helpt niet. !!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is jammer, zo werkte het bij mij wel. Ik hoop dat je er achter komt hoe het moet;)
Je zult hem helemaal moeten resetten als dat van de eerste reactie niet lukt, maak wel eerst een computer en icloud backup.
En anders naar Apple terugsturen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding