Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil een samsung galaxy S3 kopen met 4g , moet ik 500 mb nemen of 1000 mb?

Hallo, Ik wil dus de S3 kopen. Echter krijg ik verschillende verhalen te horen van de telefoon winkels over de Internetbundel.
Zo verbruik ik gemiddeld bij de galaxy s plus 400 mb. Ik zit vaak alleen op whatsapp, Facebook, surf op het internet, check mijn mail en dat was het wel filmpjes kijk ik of wifi.
Nou zit ik dus te twijfelen over 500 mb of 1000 mb.
1 De ene winkel zegt dat je meer gaat verbruiken door nieuwere apps dus dat het verstandiger is om een bundel van 1000 mb's te nemen.
2 De andere winkel zegt dat door het opkomende 4g netwerk je meer gaat gebruiken en een bundel van 1000 mb's te nemen.
3 De laatste 2 winkels zeiden dat het onzin was en dat ik gewoon 500 mb moet nemen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
719

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb de S3 al een tijdje, en het grootste verbruik zit in het surfen, dat verbruikt al gauw de nodige mb's. Dat verhaal over de 'nieuwere apps' is in ieder geval onzin. Als je op plekken komt met gratis wifi en je daar ook gebruik van maakt, is 500mb waarschijnlijk genoeg. Is dat niet zo en/of wil je je niet druk maken over het overschrijden van je abonnement? Ga dan voor de 1000mb.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding