Kan je op een samsung star qwerty ook gratis smsen? zoiets als pingen?

Kan je op een samsung star qwerty ook zo iets als pingen?
Uitzondering van een bluetooth bericht.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Nee, hier heb je een ander besturing systeem voor nodig. vb. iPhone iOS 4, Andriod, BB6.

De Samsung star qwerty draait op "Proprietary".
Je moet een AppStore hebben waarin programmaatjes als Ping, WatsApp, Ping Chat bij kunt downloaden. Dit is niet mogelijk bij "Proprietary"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja met whatsapp

Gratis te downloaden in de market
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, kan helaas niet.. Heb er zelf ook 1, maar aangezien de 'star' geen wifi ondersteund moet je al een abonnement hebben waar je onbeperkt internet hebt, maar pingen is helaas niet mogelijk!
Bronnen: