Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel mb internet nodig bij abonnement?

Hoeveel mb internet heb ik nodig als ik gebruik maak van: Whatsapp, twitter, facebook en soms websites bezoeken. Heb ik aan 200 genoeg?? Of kan ik beter meer nemen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
988

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan beter teveel pakken dan te weinig. als je over je limiet heen gaat, betaal je best veel per mb. Zoiets als facebook gebruikt vrij veel aangezien dat vol staat met afbeeldingen die geladen moeten worden. ik zeg minimaal 500 mb, en wil je safe spelen pak dan 1gb datalimiet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik ben precies zo'n gebruiker als jij. Heel af en toe voer ik een update van een app uit over 3G (kan beter over wifi, maar ik heb een door de baas betaalde 1gb per maand). Mijn verbruik gemiddeld over de afgelopen 6 maanden is 267mb per maand. En ik kijk geen youtube en gebruik ook geen navigatiedata. 200mb zou voor mij krap zijn en 500 aan de ruime kant. Het is een kwestie van rekenen wat voor jou het voordeligst is. Succes.
(Lees meer...)
paulus811
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk toch dat ik 500mb neem dan. Ik ga hem vooral gebruiken voor twitter, facebook en whatsapp.
paulus811
11 jaar geleden
Denk dat je daar verstandig aan doet. En het is ook gewoon een prettig idee om niet bij iedere keer dat je WA, Twitter of Facebook gebruikt je zorgen te moeten maken of je over je limiet heen gaat. En zoveel meer kost 500mb tov 200mb niet.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding