Kan ik met mijn S21 Ultra 4 simkaarten hebben?

Ik heb een s21 ultra met 2 x fysieke sim sleuf en 2x e'sim. Heb ook helaas 4 nummers nodig (werk, eigen zaak en privé)
Alleen als ik esim 1 selecteer vervalt esim 2 en bij de fysieke ook. Is er een mogelijkheid om toch 4 simkaarten te kunnen gebruiken

3 maanden geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Nee, dat kan niet. Het toestel heeft dual-sim, dus je kunt 2 simkaarten tegelijk gebruiken. Je kunt daarbij kiezen tussen 2 x fysiek, 2 x e-sim, of 1 x fysiek met 1 x e-sim.

Als je echt 4 nummers nodig hebt, moet je dus 2 telefoons hebben.
3 maanden geleden