Je kunt wel volgens mij IOS 6 downloaden maar IOS 7 ( nog ) niet
je kunt het wel doen via een heel gedoe maar dan kan je iPhone stuk gaan.
Maar dus IOS 6 kun je wel doen maar IOS 7 kan niet pas later
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat kan, maar de iOS 7 is er nu nog niet maar dat kan wanneer die uit komt wel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
iOS 5, 6 en 7 worden ondersteund. (als u dit wil weten: iOS 4 ook maar is niet aan te raden :/ )
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je iOS 7 gratis wil hebben in het najaar,
dien je iOS 6 op je iPhone te zetten. Anders betaal je er voor.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hoeft nooit te betalen voor een update hoor.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heeft u een bron?
Want volgens mij is klopt het dier dat je er voor hoeft te betalen
Beste,

iOS7 word uitgegeven op de iphone 4 en nieuwer. Zie de bron voor meer informatie over iOS7.

Met vriendelijke groet,

Freek