Kun je bij kpn een telefoonlijn blokkeren voor mobiele nummers?

12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het omdat je gestalkt wordt? Dan zijn er wel andere mogelijkheden namelijk. Of je een lijn kan blokkeren voor puur mobiele bellers weet ik niet.

Het beste antwoord

Daarvoor moet je denk ik wel de klantenservice bellen, als je uitbellen bedoelt? Er zijn nummerblokkades die ze erop kunnen zetten. Vaak blokkeer je dan ook internationale of 090-nummers.