Abonnement

Ik heb op dit moment een Vodafone Abbo enwel zorgeloos blox (internet) 1000 sms en 200 belminuten nu wil ik een simlockvrije Blackberry kopen, kan ik mijn bestaande Abbo aanpassen bij Vodafone zodat ik van alle bb diensten gebruik kan maken?

Mvg M

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Je kan altijd de bb blox aanzetten, dit betekend wel dat je meer gaat betalen in de maand. Maar je moet wel, anders heb je vrij weinig aan je bb.

Dit kan overigens gewoon op de vf site, maar ook in de vf shop.