Iphone 5 los kopen en er een sim only abonnement bij nemen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Meeste flexibiliteit heb je idd met een losse iphone en apart sim only abonnement. Enig nadeel is wel dat je dat bij aankoop in 1x een hoog bedrag kwijt bent, terwijl je bij een abo incl. iphone dit bedrag verspreid over een of twee jaar verdeeld betaalt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een losse iPhone 5 kopen in combinatie met een sim only blijft het goedkoopst. De iPhone is in totaal duurder over het gehele abonnement dan wanneer je deze los aanschaft met een losse simkaart/sim only. Je kunt bijvoorbeeld een los abonnement bij www.sim-kaart.eu vergelijken en afsluiten, de goedkoopste abonnementen heb je al voor een paar euro per maand. Een iPhone los kun je onder andere via www.tweakers.net pricewatch of 2e hands via www.marktplaats.nl vinden.