Wie heeft ervaring met de HTC HD2?

Ik zit er serieus over na te denken om deze los te kopen. Voor wat je krijgt, lijkt de prijs wel goed. Wie kan mij zijn of haar ervaringen delen??? :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Het toestel is oke, maar de software is slecht. Er draait windows mobile 6.5 op. Een update naar windows phone 7 staat niet op de planning.

Windows mobile 6.x is in vergelijking met android een zeer traag, onflexibel en beperkt toestel. Vloeiend scrollen, 3D games/ zwaar grafisch is niet mogelijk. Bediening met de vingers is lastig.

Het voordeel van de hd2 in vergelijking met de legend / desire is de schermgrote. De nexus one komt wel overeen qua resolutie.

Kijk vooral eens naar een android toestel en vergelijk in de winkel. Dan zul je merken dat android een stuk beter aanvoelt.
Het leuke aan een androidtoestel is ook dat hij alsmaar beter wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Mijn broer heeft de htc hd2

hij had wat probleempjes met bellen maar dat is alweer verholpen...

verder is het een goede telefoon!
internet lekker snel
supergroot tft warmtegevoelig touchscreen...
800(ofzoiets)x1000 pixels... dus een heel scherp beeld..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt het dat het multi-touch aankan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat weet ik niet... mijn broer is nu gaan werken bij de mcdonalds en komt om middernacht terug... dus ik kan het niet aan hem vragen... sorry...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb net op google gezocht en ik heb hiier een video dat bewijst dat het kan! http://www.htc-hd2.com/video/htc-hd2-multitouch-foto-video/
Zelf geen ervaring, maar ik vind de filmpjes van bright een goede impressie geven.

http://www.nuvideo.nl/bright-lifestyle/33434/smartphone-meerkamp.html